©

itssexualhour:

I went down on a guy for so long and made him cum twice and when I asked him to do the same for me he said “I don’t really feel like it… do you want to keep blowing me?” I gave him a wtf face so he did it anyway and “stay with me” by sam smith came on and I started crying and my guy thought I was having an intense orgasm when really it was because he was a shitty person and because it was a really good song 

posted 1 month ago with 453 notes

schoolboy-ra:

bvsedjesus:

rhymez:

ok

the thirst is so real for her

damn
27-cents:

whxever:

peruvian-diego:

so fucking hot ugh

marry me

how can someone be this perfect, it’s not even fair

indicaxdreams:

So last night I was pretty high and thought lol ima draw a happy lil face in this banana cus why the fuck notimage

I CAME DOWNSTAIRS THIS MORNING AND NEARLY PISSED MYSELFimage

posted 1 month ago with 335,600 notes

barwellz:

honeybucky:

moriarty:

SPIDERMAN WOULD. SPIDERMAN WOULD

itS BACK

ALWAYS REBLOG.
lana-del-ray-bans:

MURDER HOUSE FROM AHS SEASON ONE !!!!!!!!!!
bewwbs:

this is my favorite ever